U martu sledeće godine biće tačno decenija od kako se prvi put pred očima javnosti pojavio „Renoov“ gradski model “tvingo”, međutim, čelnici francuskog proizvođača odlučili su da ne čekaju Salon automobila u Ženevi i jubilej, kako bi publici predstavili novu generaciju. Juče je, naime, objavljena prva zvanična fotografija novog “tvinga”, koji bi svetsku premijeru trebalo da ima na Salonu u Frankfurtu, sredinom septembra. Novi “tvingo” je prvi serijski automobil iz „Renoa“ koji je inspirisan novim dizajnerskim identitetom kompanije, a među izmenama najvidljivije su promene u svetlosnim grupama i u položaju svetala za maglu. Drugačija je, naravno, i prednja maska, kojom dominira veliki znak kompanije, koji daje prepoznatljiv nastup mališanu. Podaci o motorima još nisu saopšteni, ali se pretpostavlja da će “tvingo” imati već uobičajenu paletu agregata, koji će biti osavremenjeni, u smislu da će postati nešto snažniji, štedljiviji i čistiji.
U martu sledeće godine biće tačno decenija od kako se prvi put pred očima javnosti pojavio „Renoov“ gradski model “tvingo”, međutim, čelnici francuskog proizvođača odlučili su da ne čekaju Salon automobila u Ženevi i jubilej, kako bi publici predstavili novu generaciju.
Juče je, naime, objavljena prva zvanična fotografija novog “tvinga”, koji bi svetsku premijeru trebalo da ima na Salonu u Frankfurtu, sredinom septembra.
Novi “tvingo” je prvi serijski automobil iz „Renoa“ koji je inspirisan novim dizajnerskim identitetom kompanije, a među izmenama najvidljivije su promene u svetlosnim grupama i u položaju svetala za maglu.
Drugačija je, naravno, i prednja maska, kojom dominira veliki znak kompanije, koji daje prepoznatljiv nastup mališanu. Podaci o motorima još nisu saopšteni, ali se pretpostavlja da će “tvingo” imati već uobičajenu paletu agregata, koji će biti osavremenjeni, u smislu da će postati nešto snažniji, štedljiviji i čistiji. Od kako je predstavljena prva generacija, “tvingo” je širom sveta prodat u preko tri miliona primeraka.